[CCF] Käynnissä luvaton skimmerispottien postaus DX-klusteriin

oh5c oh5c at sral.fi
Fri Sep 9 23:36:25 PDT 2011

10.09.2011 07:13, pertti paalanen kirjoitti:
> En tiedä mitä tai ketä tässä on luokattu, tai kuka tässä on saanut mainetta
> taloudellista hyötyä ei kait kukaan. W3LPL vihjeistä olen ollut tyytyväinen,
> ja kateellinen kun Pacifikin asemat workkiin kotiin ja täällä ei kuulu.
> Mutta tieto että kyseinen asema on yleenä äänessä, on tavoittanut minut,
> siitä olen iloinen.
>
> Seuraan mielenkiinnolla keskustelua aiheesta, ja odotan perusteluja miksi
> näin ei voi tehdä, vai onko paheksunta vain mututasolla.
>
> Perusteluja kiitos!

Ei tässä ole ketään loukattu, asia on ihan hieno.....oma dx- kalasteluni
kun liittyy aikalailla fone-infoihin ja olen kumma kyllä saanut nyt
monta CW maata lokiini ja jopa bandibongoja eri modella tullut
lokiin.....mutta se fone, harmittaa jopa PJ6 15m lokissa vain
cw....missä on ne fone operaattorit. No kyllä ne cw infotkin on
hyviä...mutta kun harmittaa ne fonen puutteet....hi

Keksikää mestarit foneskimmeri.....................

taitaa jäädä omaksi eläkeajan urakaksi

--
Jussi oh5c
oh5c at sral.fi