[CCF] Käynnissä luvaton skimmerispottien postaus DX-klusteriin

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Sat Sep 10 00:46:34 PDT 2011

> Hakekaan W3LPL "antamat" vihjeet, selvää samankaltaisuustta, ehkä vain
> vähän valikoiden harvinaisempia. Näitä on ollut jo vähän pitemmän aika
> tarjolla, jos asema kuluu kyseisessä qth, niin minusta ok.

Uskon, että W3LPL itse tai joku/jokin hänen suostumuksellaan suodattaa
skimmerinsä vihjeistä sellaiset jotka julkaisee klusteriin.

Tämä puheena oleva asia on samantyylinen, mutta itse en ole aktiivinen
toimija klusterilla, vaikka siltä näyttää.

En näe ongelmana, että valikoidut skimmerivihjeet olisivat saatavana
klusterin kautta, mutta se tulee tehdä hyvällä maulla kuten W3LPL:n
tapauksessa. Nyt asiassa tuntuu olleen spämmäyksen makua ja ymmärrän,
että osa yhteisöstä on siksi pahastunut.

73 Jari OH6BG