[CCF] Käynnissä luvaton skimmerispottien postaus DX-klusteriin

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Fri Sep 9 23:37:56 PDT 2011

Asiaa!

> Mahdollinen uhri lienee Skimmer-ohjelma. Odotamme hänen esittämiään vaateita pelosta vavisten.

Skimmer-ohjelma tekee töitä minulle minun asemallani ja me olemme
sopineet että kaikki mitä hän julistaa, on minun omaisuuttani.

Jotkut palstalaiset ovat yksityisessä kirjeenvaihdossa ehdottaneet
suoraan, että Skimmer-ohjelman kanssa tehty sopimus pitäisi purkaa ja
rangaistuksena virransyöttö katkaista.

> Palstan aina ahkerille kotijuristeille esitämme kuitenkin, voidaanko tässä pelastautua pykälän 21 avulla:
>
> "Teoksen, joka on julkaistu, saa esittää julkisesti jumalanpalveluksen ja opetuksen yhteydessä."

Tämä pykälä on jäänyt huomaamatta. Tältä osin asia on siis kunnossa.

73 Jari OH6BG