[CCF] Käynnissä luvaton skimmerispottien posta us DX-klusteriin

Timo Törö Timo.Toro at ibb.fi
Sat Sep 10 00:35:21 PDT 2011

>Asiaa!

>Skimmer-ohjelma tekee töitä minulle minun asemallani ja me olemme
>sopineet että kaikki mitä hän julistaa, on minun omaisuuttani.
>
>Jotkut palstalaiset ovat yksityisessä kirjeenvaihdossa ehdottaneet
>suoraan, että Skimmer-ohjelman kanssa tehty sopimus pitäisi purkaa ja
>rangaistuksena virransyöttö katkaista.

Josko joku skimmerin vastustaja kertoisi miksi
tuo tuo mainio ohjelma pitäisi lopettaa. Siis
ihan julkisesti.

Minä kun en ymmärrä näiden vastutstajien
perusteluja, saati motiivejakaan. Emmehän me
r-amatöörit ole mitään vapaamurareita?

Terv. Timo , --5kw

PS. Tuo ylläoleva on kirjoituttu omalla mimellä
ja julkisesti jaettavaksi. Samoin sanat skimmeri
ja vapaamuurari ovat kirjoitettu
tarkoitukselliseti pienellä kirjaimella. Joka ei
ymärrä miksi, tuhotkoon viestin heti.