[CCF] Skimmer

Timo Törö Timo.Toro at ibb.fi
Thu Sep 22 06:39:22 PDT 2011

Hyvä Jari, sanoit hyvin.

Kehitys kehittyy ja kalkkeutunet jää rannalle ruikuttamaan.

Joku panostaa antenneihin, joku tehoihin, joku
kahden radion käyttöön, joku skimmeriin. Joku saa
etua DXCC statuksestaan. Toisella on netti,
toisella ei.

Missäs tässä nyt kiikastaa?

Jos tällä skimmerinen, sun muiden teknisten CW
koneiden, avulla saadaan sähkötys pidettyä
hengissä ja uudet mahdolliset hamssit
innostumaan, vaikka CW-kilpailuista, niin
niitähän pitäisi suosia!

Itsellänikin oli enakkoluuloja RTTY:n suhteen.
Nyt olen saanut asemani sille modelle ja todennut
kuinka hauskaa, eli jännittävää voi kusojen pito
taas olla.

ELI uudet kujeet pitää innostusta yllä. KEHITYSTÄ
EI PIDÄ VASTUSTAA. Hauskaa pitää olla.

Ilkka, tiedät varmasti kuinka lapset innostuvat
uusista leluista. Olet viemässä meiltä Jarin
kanssa lelun kädestä! (vähän kuvainnollisesti
sanottuna!)

Älä ole paha setä. Hyi.

Timo, **5kw