[CCF] Ennen vai jälkeen

ilkka korpela ilkka.korpela at gmail.com
Fri Sep 23 02:16:16 PDT 2011

 Seppo,

  Kyllä sunki täytyy olla samaa mieltä että sääntöjen epäselvyydet
  ja puutteet on parempi käydä ennen kisaa läpi, ja mahdollisimman
  laajasti ([Eng.], palstoilla). Kuinka ei-roogeri kusosta rangaistaan sel-
  visi juuri näin ja päätyi jonnekin SAC FAQ-listoillekin, joita en tosin
  löytänyt tähän hätään.

  Säännöistä puuttuu maininta siitä, mihin 3510 rike johtaa. Nyt kisan
  jälkeen se on järjestäjien asia. Se, että me kaikki tunnemme ylituomarin,
  ei oikeuta kiristämään häntä/heitä, kuten sinä nyt mielestäni teet,
uhkailemalla
  lokin poisotolla, jos hän/he eivät toimi kuten mielestäsi on oikein.

  SAC ja kilpaileminen herättää aina tunteita (myös täällä kuten olette
  lukeneet), mikä on aivan ymmärretävää, rakas kun on. Ja nämä reflektorit
  on vaarallisia, tulee luvattua/uhkailtua kaikenlaista, mikä on
sitten pidettävä - niinkuin
  esim. toi mun SAC-trophysavotta, joka odottaa autotallissa mua :)

  Löysätään ruuvia yhdessä Seppo, mä sun ja sä mun :)=

ilkka