[CCF] Sääntörikkomus

Seppo Sisatto Seppo.Sisatto at uta.fi
Fri Sep 23 03:18:34 PDT 2011

Sirs,

Lokin poisvetäminen, ellei sääntörikkomukseen puututa,
on minun ratkaisuni. Se ei ole uhkaus, vaikka se siltä
saattaa kuulostaa. Toinen vaihtoehto on hyväksyä SAC
kilpailuna, jossa säännöistä ei tarvitse ainakaan
seuraamusten pelossa välittää. Sitä voin toki harkita
ja siitä kertoa muillekin.. (Havukka-ahon tai jonkin
sellaisen huumoria).

On siis todistettu, että 52 vuoteen ei SAC:ssa ole
välitetty sääntöjen noudattamisesta. Ja jotta siihen
voitaisiin nyt ryhtyä, pitäisi siitä kirjoittaa
sääntöihin uusi pykälä. Siitäkö on kysymys? Huh, huh.

No, pottuilu pottuiluna. Pienen miehen pieneen päähän
ei vain mahdu, miksi tämä sääntöjen nouttamisehdotus
on yht'äkkiä niin vaikea asia. Minulle se on kaiken
tämän väännön jälkeenkin hyvin yksinkertainen asia.
Kilpailemme niillä säännöillä, jotka on julkaistu
etukäteen. Poikkeuksen hyväksyisin toki niille, jotka
liittävät lokinsa oheen lääkärintodistuksen siitä,
että heillä on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.

Minulle tämä keskustelu alkaa riittämään. Se ei ole
avannut mieleeni näkymää, miksi SAC:ssa 2011 pitäisi
todennettavissa olevat sääntörikkomukset ohittaa kokonaan
tai kuitata ne yhtä tyhjän kanssa olevalla huomatuksella.

Seppo OH1VR