[CCF] WRTC

Juha Valimaki juha.t.valimaki at gmail.com
Thu Sep 29 06:07:47 PDT 2011

Moi,

Nyt osittain eri mieltä Jarin kanssa! Mikä siis olisi muukaan yhdistys
joka _pääasiallisesti_ voisi kannattaa wrtc-kisaan osallistujia?
SRAL:lta tietysti voisi saada jotain roposia jos oikein anelee. Taidan
jopa rivijäsenä kyselläkin asiasta.

Kannattanee pitää mielessä esim. sac cw osallistujamäärä. Kohtuullisen
pieni prosentti koko amatöörimäärästä. Kisailijat ovat näkyvä mutta
kohtuullisen pieni määrä suomalaisiakin amatöörejä. Ehkä siis pääosan
rahoituksestakin pitäisi tulla kilpailijoiden yhdistyksestä?

Lisäksi jos rahaa halutaan säästää niin pyydetään ne
huippuesitelmöitsijät huhuilemaan netin välityksellä...:) Sen jälkeen
voitaisiin taas käynnistää uusi kissahännän veto mihin ne rahat nyt
käytetään...

Allekirjoitan kummiskin Jarin kolmannen kappaleen. Ei kiinnosta
ylimääräiset ahvenanmaan eiku ruotsin risteilyt :)

Juha