[CCF] WRTC - IDEA

ilkka korpela ilkka.korpela at gmail.com
Thu Sep 29 08:48:15 PDT 2011

Hei vielä

 Luulen että Leevit, Jesset ja Hennat - nuoret kontesterit - kokisivat
iloisena CCF:n vastaantulon, jossa CCF-risteilylle tehtäisiin stipendi-
ohjelma, ovathan risteilyn hinnat nuorille tai muuten vähävaraisille
aika korkeat. Siinä olisi hyvä paikka käyttää niitä WRTC-korvamerkittyjä
rahoja.

Risteily - se on järjestäjän kannalta vähän sama kuin
tilausbussifirmalle seuraava:
Tehdäänkö voileivät itse ja myydään bussissa - vai ajetaanko Linnatuuleen -
bussikansa saa mennä kassalle jonottamaan, ja kuski + bussiemäntä omaan
kabinettiin syömään kampaviinerit.

Ideaa saa käyttää vapaasti. OH1WZ