[CCF] Dokumentoimaton VOACAP Online -toiminto

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Thu Apr 26 10:54:52 PDT 2012

Moi, tuli mieleen CTU:ta ajatellen, että olen varmaan unohtanut kertoa
yhdestä toiminnosta VOACAP Online -palvelussa :)

Jokaisen Point-to-point-ennusteen koko ennustetulosdata on saatavissa
palvelusta vaikka pelkästään REL-parametrin tulosdata plotataan grafiikaksi.

Jos tulossivu on esim.

http://www.voacap.com/predictions/4f998904cf4b1/

niin sen taustalla oleva koko ennustedata on saatavissa kun lisää
osoitteen perään "prediction.txt" eli:

http://www.voacap.com/predictions/4f998904cf4b1/prediction.txt

73 Jari OH6BG

---