[CCF] Dokumentoimaton VOACAP Online -toiminto

Risto oh3uu at welho.com
Thu Apr 26 12:21:54 PDT 2012

Moro

En ihan ole varma, puhummeko samasta asiasta, mutta ei CTU ole kokonaan
unohtanut VOACAP käyttöä.

Luento nro:
8: RADIOKELIEN YMMÄRTAMINEN, Ilkka Korpela, OH1WZ
Tärkeimmät perussuureet. Pohjolan erityispiirteet. Aurorakartat. VOCAP yms
apuvälineiden esittely. Yhden radiokilpailun suunnittelu ja analysointi.

Varmasti Ilkka ottaa yhteyttä Jariin ja saamme tästäkin aiheesta
päiväntasalla olevan esitelmän.

Risto