[CCF] Dokumentoimaton VOACAP Online -toiminto

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Thu Apr 26 23:51:38 PDT 2012

Moi, juu näin että ohjelmassa on VOACAP ja siitä tuli vain mieleeni
että tuosta online-versiosta löytyy enemmänkin piirteitä kuin yksi
grafiikka. Viestini on lähinnä siis se että mitään windows-pohjaisia
VOACAP-ohjelmistoja ei kannata käyttää (ellei ole pakko jos ei ole
internettiä). Tämän lisäksi peittokarttalaskelmat saa onlinesta,
puhumattakaan skimmeristä :P

73 Jari OH6BG