[CCF] Kotimaan kisat ja 40m ylätaajuus

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Thu Aug 16 00:15:07 PDT 2012

Herrat,

Miettikääpä ensin miten saataisiin nuo nykyisetkin jaksot kotimaan kisoissa täyteen.
Ei ole ahdasta, ei.
Harkitaan sitten levittäytymistä.

Palautetta joko tänne reflektorille, kilpailumanagerille / OG9X, CCF:lle / me hallitusherrat jne.
Asiasta käydään keskustelua mm. Tampereella 25.8. CCF:n yleiskokouksen yhteydessä.

... jottain tarttis tehrä.

73s
Jouko OH1RX/QLH