[CCF] Tetroditkin valui ulos kaapista

Kari Hirvonen kari.hirvonen at alpha.fi
Thu Aug 16 00:13:59 PDT 2012

Hei Ilkka ja muut tunnontuskissa kiemurtelevat kollegat,

Kohteliammin ilmoitan tässä vain, että RTTY kilpakisoissa (noin 250
kQsoa) olen käyttänyt vain ja ainostaan linukkaa tyyppi JRL-2000F.

Tämä transistoripeli antaa ulos sen 900 wattia, ei siitä enempää voi
ulos repiä vaikka kuinka Tune- ja Load-konkkia vääntelisi (varsinkaan
kun niitä ei ole)

Muuta vilppiä kyllä elämäni aikana on tullut tehtyä.... hi.
Aina jotain tunnustettavaa pitää jättää jemmaan.

Syysterveiset ja nyt vkl sitten se perinteinen syyskauden avaus:
SARTG RTTY

OH2BP
Sral jäsen.