[CCF] Kotimaan kisat ja 40m ylätaajuus

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Aug 16 00:23:27 PDT 2012

Oli porukkaa tai ei, on selkeää ottaa IARU standardi käyttöön kaikissa kisoissa. Siten ei tarvitse aina erikseen miettiä mikäs se alue taas olikaan tässä kisassa.

Vaikka taajuudet ei tule täyteen, tilaa on. Ja kun sitä porukkaa taas tulee lisää, eipä tarvitse ryhtyä viilaamaan taajuuksia uusiksi.

t T