[CCF] Konnagalleria

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Thu Aug 16 04:11:52 PDT 2012

Täytyypä myöntää, että olen pikku hiljaa kääntymässä Jarien 3BU ja LQ kannalle.

Jotenkin tulee taistelu tuulimyllyjä vastaan -ajatus tuosta rosvojen epätoivoisehkosta jahtauksesta.

Katsomalla assisted ja non-assisted -luokkien tulostasoja voisi päätellä, että clusterin käyttö heikentää tulosta...

Kaikki apuvälineet sallituiksi kaikille, ja vastapainoksi SO1R-perinne-luokat joissa niitä ei käytetä.

t Tomi OH6EI