[CCF] Konnagalleria

Jari Ojala jari.ojala at kotinet.com
Thu Aug 16 07:38:38 PDT 2012

Heh

Jokohan se kohta kului:)

Se olisi aivan asiallista, päästä eroon noista vanhoista pelleilyistä...
Paitsi onhan
nyt paremmat mahdollisuudet saada palkinto sijoja, kun niitä on enemmän
tarjolla!

Tuo tulostaso juttu onkin jännä ilmiö, mistähän johtuu, periaatteessa
skimmerin avulla
pitäs ainakin kerroin olla kohillaan, vai oisko just siittä kiinni, koska
aikaa valuu "hukkaan"
kerrointen perässä juostessa.

Jari LQ