[CCF] ex Gonnagalleria: Kotimaan kisat ja uudet kisailijat

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Fri Aug 17 00:20:49 PDT 2012

Tein keväällä tehosta epätieteellisen gallupin, jos muistatte. Itse myös olen sitä mieltä, että 100 wattia riittää kaikkiin muihin luokkiin, paitsi QRP:eille.

Tulos oli että jonkinlainen enemmistö kannatti 100 wattia, mutta yllättävän moni kuitenkin haluaa linukkaluokat säilytettäviksi. Perustelu oli lähinnä pilkkuminimien huonot kelit, jolloin 40:n kusot ovat kiven alla.

Tehokysymys on sillä tavalla laaja, että 100 watilla ja isolla teholla on omat vuosikilpailupalkinnot. Ison tehon poistamisen suuren linja pitäisi siis lähteä SRALlista lopettamalla ison tehon pytyt. Muutos vaatii selkeän konsensuksen aiheesta.

t T