[CCF] Tehogallupin tulokset

Jukka Kulha oh2ma at phnet.fi
Thu Jan 26 05:08:47 PST 2012

Tervehdys,

Kuka päätöksiä säntöihin tekeekin jatkoa ajatellen, niin tämän gallupin osalta lienee syytä todeta, että otanta on varsin suppea huomioiden koko OH-kisoihin osallituva joukko. Sanouisin, että edustaa vain muutamaa yksittäistä mielipidettä (myös omani).

Itse en tällä otannalla tekisi muutoksia puoleen enkä toiseen. Sen sijaaan toteaisin, että gallupin tulos on sama kuin aina ennekin.

73 de Jukka - OH2MA