[CCF] Mallia jenkkilän kotimaan kisasta

Pertti Paalanen pertti.oh5tq at gmail.com
Sun Nov 4 06:18:04 EST 2012

Olen samaa mieltä, jos osallistujia halutaan, ei lokipakkoa.
Viitosten Syysottelun 2012 säännöistä, en löydä mainintaa lokipakosta, tai
edes pakollisesta viidestä lokillisesta yhteydestä.

*Maakunnnan ainoalle asemalle jopa järjestäjä lisää ko. maakunnan pisteet*.
73, Pertti OH5TQ
http://perttioh5tq.blogspot.com
skype  on
oh5tq at sral.fi