[CCF] Mallia jenkkilän kotimaan kisasta

Marko Juuso marko.juuso at mail.suomi.net
Sun Nov 4 11:42:58 EST 2012

At 13:18 4.11.2012, Pertti Paalanen wrote:

>Olen samaa mieltä, jos osallistujia halutaan, ei lokipakkoa.
>Viitosten Syysottelun 2012 säännöistä, en löydä
>mainintaa lokipakosta, tai edes pakollisesta viidestä lokillisesta yhteydestä.
>
>Maakunnnan ainoalle asemalle jopa järjestäjä lisää ko. maakunnan pisteet.
>73, Pertti OH5TQ

Juu, ei ole lokipakkoa eikä viidestä lokillisesta yhteydestä, on kohta:

Yhteyspisteet: Jokaisesta täydellisestä
yhteydestä kilpailija saa 10 pistettä. Jos sanomassa on
virhe tai vasta-aseman loki puuttuu niin yhteyden
arvo on 5 pistettä. Virhe aseman kutsumerkissä
mitätöi yhteyden pisteet kummallakin asemalla.

..eli jos loki puuttuu niin saa vain sen 5 pojoa, kiinnostaa varmaan
"kunnolla" osallistuviakin.

73 de Marko, oh8kvy