[CCF] Mallia jenkkilän kotimaan kisasta

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Mon Nov 5 02:14:58 EST 2012

Terve
Enpä itsekään ollut syysottelussa.

Lähettämättömistä lokeista on hieman vaihtelevia käytäntöjä: Kalakukko hyväksyy kaikki kusot. Sainiossa saa täydet pisteet jos tunnus esiintyy kymmenessä lokissa. Kesäkisassa ja CCF joulusprintissä saa puolet pisteistä.

Sainion ja joulukisan tarkastajana olen huomannut, että lähettämättömiä on kuitenkin vähän.

Kun tekee lokin tietokoneella, sen lähettäminen on helppoa.

CCF:n hallituksessa ollaan suunnittelemassa OH-kisojen aktivointiprojektia ensi vuodelle. Katsotaan mitä keksitään.

Kisan tekevät osallistujat, eli tässä asiassa ollaan kaikki vastuussa. Jos kollektiivisesti voihkitaan ja ajatellaan että OH-kisat näivettyvät, niin sehän toteutuu. Toisaalta se toimii myös toisin päin, kun aktiviteetti lisääntyy niin hauskuus lisääntyy, jolloin taas aktiviteetti kasvaa.

t Tomi OH6EI