[CCF] Mallia jenkkilän kotimaan kisasta

Kim Östman kim.ostman at abo.fi
Mon Nov 5 03:37:09 EST 2012

Moi,

Aktivointiprojekti on hieno homma. Juhan mainitseman mainostamisen
lisäksi tuli mieleen pari muuta ideaa, jotka ajattelin heittää
jatkokäsittelyyn:

* CCF:n miehitetty ständi/nurkkaus kaikissa SRAL:n tapahtumissa.
Siellä voisi olla vaikkapa lokiklinikka (kuinka käytät tavallisimpia
lokiohjelmia kotimaan ja ulkomaan kisoissa, kuinka tuotat niistä
Cabrilloa), päivän kestävä RUFZ/MorseRunner-kisa jne. Syyspäivillekin
vielä ehtii, jos oikein innostutaan. Tällaisella toistuvalla ja
näkyvällä läsnäololla tavallisen hamikansan keskuudessa saisi
toivottavasti myös lisää harrastajia asian pariin.

Muistan vielä itse elävästi, kuinka kontestiuskoon tulleena kloppina
matkasin junalla Pietarsaaresta Tampereelle 1997 syyspäiville, jossa
oli CCF:llä oikein oma tila ja jatkuvaa aktiviteettia.

* Palkinnot. Syötävän kalakukon tyyliin olisi hienoa, jos saisimme
muihinkin kotimaan kisoihin lisää palkintoja ja hypeä niiden ympärille.

* Tyhjien asemien aktivointiprojekti. Itse asemattomana lupaan tulla
kaikissa ensi vuoden kotimaan kisoissa ääneen (jos en ole matkoilla
tms.), jos vaan löytyy jostakin asema/t ja antenni, johon saisin
rigini kiinni.

t. Kim