[CCF] [Fin-ham] N1MM huutokoneena, ohje uudemman kerran

Hessu Järvinen hessu at hessujarvinen.com
Fri Oct 12 06:07:35 EDT 2012

Morjens,

Varmaan Google kertoisi, mutta kysynpä kun olen just tätä samaa tuuminut.

1.) Onko formaatti siis "vain" wav, ettei käy mp3?

2.) Miten "kuumaksi" vedit nauhoitukse (VU mittari hakkaa punaisen
rajalla?).

3.) Käytätkö huutamiseen samaa interfacea kuin digillä? Mää olen koittanut
viritellä näitä huutojuttuja FT-450AT mikkilinjan kautta (koneessa 3
äänikorttia eri juttuihin jne), mutta saan aina aikaan mielenkiintoista
surinaa ja muuta groundlooppia. Ehkä se tuolta digiröörin kautta menis
paremmin. Sen kun olen saanut hijaiseksi (vihdoin). Mietityttää vain toi
äänitystaso. Audioeditti on kyllä tuttua puuhaa..

73 de Hessu - OH6FXL

Hessu Järvinen - OH6FXL
www.hessujarvinen.com | www.oh6fxl.com | www.hessunkahvila.com |
www.striimi.net