[CCF] "OH1WZ KP20" - Pohdintaa sanomanvaihtorintamalta

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Wed Jan 2 15:59:04 EST 2013

Ja kun minä olin kilpailumanageri, kotimaankisoissa tarkistettiin
raportitkin sanoman lisäksi.
Ja kutsumerkit.
Taisipa UU-Riston softa tarkistaa ne kaikki niissä kisoissa mitä ei
tarkistettu käsin.

SAC:ssäkin tuli joillekin raporteista pistemenetyksiä.
..tnx SM2EZT..

Ja toisinaan kilpailuissa julkaistiin pariin-kolmeen kertaan tulokset
kun oli jotakin väärin.
Se on edelleen nykypäivää. Kertoo että harraste elää.

73,
Jukka OH6LI