[CCF] Pohdintaa sanomanvaihtorintamalta

Pertti Paalanen pertti.oh5tq at gmail.com
Thu Jan 3 01:34:01 EST 2013

Hei mestarit

Raporttien tarkastuksesta, sehän pitää olla osa ohjelmaa, jos nykypäivää
eletään.

Muistan takavuosien kotimaan kisoista muutaman aseman joka säännöllisen
epäsäännölliseti antoi
599 poikeavan raportin. Mieleen muistuu kutsut OH1TN Reiska ja OH3TM Alpo,
varmasti muitakin oli.
Nämä vain syöpyneet vanhaan dos-aikaiseen tiedostoon ja kysyttäessä pyrkii
sieltä esiin.

73, Pertti OH5TQ
http://perttioh5tq.blogspot.com
http://tupala.mine.nu/oh5tq