[CCF] Icom 756pro3 ja Inrad?

Mikko Suonpää mikko2611 at hotmail.com
Thu Jan 8 01:30:40 EST 2015

Tervehdys!

Eilen iltasella koitin kovasti kuunnella 40m bandilla V51-asemaa samalla, kun vieressä huusi LZ-asema cq:ta plussan näytöllä. Vaikka V51 tulikin kovaa, niin workkimatta jäi kopitusongelmien takia.

Onko kukaan laittanut omaan Icomiinsa tuota Inradin roofing-filtteriä ja onko toimiva setti? Ainakin Yaesu-puolelta olen kuullut pelkästään hyvää, joten sillä tuota lähdin miettimään.

Tietenkin, jos joku tietää Inradin rinnalle toisen vaihtoehdon, niin saa ainakin minun puolestani mainostaa.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Mikko

Mikko Suonpää
OH3FOG / OG3MS