[CCF] Äänitallenteet

Markku Oksanen markku.a.oksanen at kolumbus.fi
Thu May 21 04:21:29 EDT 2015

WinTest tallennus on ainakin täällä pelannut ihan OK, minulla tulee radioiden takaa vakiotasot toisen äänikortin inputtiin ja WT sieltä sitä laittaa talteen, yksi radio / kanava.  Näin sinne tietty tulee ihan kaikki se sama mikä on operaattorillakin, itse asiassa enemmänkin sillä tässä radioiden jälkeen tulee tietty audion valinnat (DXDoubler).
Etuna tässä on että tallennetta ja lokia voi katso sitten yhdessä myöhemmin, ei tosin toimi kovin hyvin mutta kuitenkin jonkinlainen integraatio.
Markku OH2RA