[CCF] N1MM+:sta vielä.

hannu säilä hannu at saila.org
Sun Oct 4 12:07:04 EDT 2015

Tervehdys vielä
Ajoin TRC-kisassa reilu sata CW-yhteyttä käyttäen N1MM+ -ohjelmaa.
Valjastin koemielessä ei-amatöörikäytössä olevan parhaan tietokoneeni
tähän kokeiluun (Intel i7, 16M RAM ja SSD-bufferoitu kovalevy).
Mitään ongelmia ei ilmennyt. Päättelenkin, että N1MM+ on koodattu sillä
tavalla, että se vaatii toimiakseen erittäin hyvän tietokoneen.
73 Hannu OH1HS