[CCF] Fwd: Assisted vs non-Assisted

jari.ojala at kotinet.com jari.ojala at kotinet.com
Wed Apr 6 05:50:23 EDT 2016

Alkaapa ketjulla olla pituutta... Eip oikein ole mitään järkeä netistä
ottaa klusse dataa tai RBN dataa spotteihin.

Normaalisti ainoa sallittu kutsu netistä klusterilla spottina on oma
kutsu, jolloin näkee milloin itseä spotattu. Sitten itse vihjeet omasta
skimmeristä, silloin ainakin asema on varmasti workittavissa.

RBN voi olla auki ja ainoastaa näkyvillä OH asemien spotit, voi seurata
keliä...

Jari 8LQ