[CCF] Assisted vs non-Assisted

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Wed Apr 6 06:20:05 EDT 2016

Terve,

3cents from old school op.

1c: Jos contestereilla olisi golfareiden moraali ja rehellisyys itselleen ja muille, niin tällaisia keskusteluja ei tarvitsisi käydä.
Golfhuijari viettää kovin yksinäisen loppuelämän, ainakin golfkentillä.

2c: Kilpailujen järjestävät määrittelevät säännöt. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. ”Maan tapa” on tuntematon käsite organisaattoreiden sanastossa, ”kehitys” ei ole (välttämättä).
Sohaisin k-pesää, kun utelin US QSOPartyjen kirjavaa teholuokkamäärittelyä 100W-150W-200W. En sohaise enää, vaikka kaverilla olisikin 3dB tehoetu LP -luokassa :) - Rules are rules.
Jos säännöt eivät miellytä, aina voi olla pois ko. kisasta.

3c: Kehityksen tutkainta vastaan on turha potkia, mutta vintage-luokat tulisi mielestäni säilyttää meidän kiikkustuoliworkkijoiden iloksi. Lupaamme olla kovin pahasti häiritsemättä
veripääkisailijoiden kilvoittelua ja workimme kaikki kiltisti lokiin, mitkä kuulemme / kiinni saamme.
Workkijoiden keski-ikä nousee joka vuosi. Pitäkäämme kaikki kontesterit bandilla / jakkaralla radion ääressä.

Muistakaa rentous ja reipas mieli. Sillä tulee tuloksia kaikissa urheilulajeissa!

73

Jouko OH1RX

CU in some contests, in various categories.