[CCF] Fwd: Assisted vs non-Assisted

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Wed Apr 6 05:45:58 EDT 2016

>Asiana on että suuri enemmistö nykykilpailijoista on saanut lupansa 1990 luvun puolivälin jälkeen.
>Siitä on jo yli 20 vuotta.

Tää nyt on ihan höpöä. CQWW:n osallistujista reilusti yli 70 prosenttia on yli 50-vuotiaita (itsehän olen nuori eli kuulun vähemmistöön alle 50-vuotiaana), joten voidaan olettaa lisenssin suurella osalla olleen hallusssa jo vuonna 1995 varsinkin kun keski-ikä nousee joka vuosi. Samoin perstuntumalla tämän listan tilaajista alle kymmenen on saanut lupansa ko. vuoden jälkeen.

73, Timo OH1NOA