[CCF] Ham amplifier - uudehko eurooppalainen yritys

Jari Ojala jari.ojala at kotinet.com
Tue Feb 9 12:01:24 EST 2016

niin

Sellaisen havainnon olen tehnyt, että noita n.1000W:n drivereita löytyy
puolijohteilla, mutta isommat puuttuu markkinoilta.
Liekkö jokin luotettavuus ongelma?

Tuossa on ei kaupallinen 2xBLF188 linkku, keposasti lähtee 1,5kW, mutta
eihän se ole
 trankkua kohti kuin 750 W, ja nuo kaupalliset on usein tehty yhdellä
vastaavalla kivellä.

http://www.oh8lq.com/index.php/2xblf188xr-hf-linear

Jari 8LQ