[CCF] Neuvoja puhekoneen konfigurointiin (SAC) -- N1MM+ tai Win-test

'Zaba' OH1ZAA elefa at wippies.fi
Thu Oct 6 08:50:13 EDT 2016

Hei Jouko ja muut,

Paljon kiitoksia neuvoista! Pitäisi keskittyä valoisaan aikaan
ulkohommiin, joten tulevina iltoina katsotaan, jos aikaa jää.
Kapasitaattorit, ja muuntajat laitetaan rutiininomaisesti, jos ei
ole valmiina esim. microHAM-purkeissa.

En saanut kuvaa auki Win10-, enkä linux-koneissa. Valittaa,
ettei ole jpeg-formattia.

    Cheers/mahalo!  73, "Zaba" OH1ZAA/3  (ex-NN0Y/WH6)