[CCF] Tämä kiinnostaa ikävä kyllä joitain suomalaisiakin

Esa Korhonen esa.korhonen at ppp.inet.fi
Mon Apr 17 10:41:01 EDT 2017

OH1NOA kirjoitti: "vinkkejä otetaan vastaan miten se onnistuu FT1000D+Wintest+Microham II -yhdistelmällä),"

RecAllPro, sen saa ilmaiseksi 30 päivän evaluointia varten (ja laskee tuon ajan varsinaisesta käytetystä ajasta eli evaluointiversiokin riittää useampaan kisaan) eikä itse lisenssikään ketään vie vararikkoon.

Radion kuulokeliittimeen Y-haara josta toinen menee kuulokkeisiin ja toinen äänikorttiin. Pari 10n konkkaa siihen kaapeliin. Tarvittaessa potikka väliin, jos radion äänitaso on liian suuri äänikortille ja ääni säröytyy. Ihan mikki-inputillakin onnistuu eli ei tarvitse edes linjatasoista liitäntää, kun tuo taso vaan on oikea.

Ei oo rakettitiedettä ja tuolla olen äänitellyt vuodesta 199x-jotain lähtien.

Nykyaikaisempi tapa on käyttää esim. MP3-"taskuäänitintä"...ne tosin maksaa jotain.

73, Esa OH7WV @BY4