[CCF] VL: [fin-ham] TR4W periodin vaihtuessa OH-kisassa ohje: ctrl-k

oh6qu at netikka.fi oh6qu at netikka.fi
Tue Apr 18 17:32:55 EDT 2017

Ilmeisesti nuo alla mainitut ohjelman konfiguroinnit vaativat TR4W:n
uudelleenkäynnistämisen ja sen vuoksi niitä ei voi tehdä CTRL-J
-komennolla ohjelman ollessa käynnissä. Eli muutokset pitää tehdä
suoraan kontestin .cfg-tiedostoon Notepadillä tai vastaavalla
ASCII-editorilla. Eli kopioi alla olevat kaksi riviä .cfg-tiedostoon
ja luo TR4W/DOM -hakemistoon maakunnat.dom kopioimalla nrau.dom
tiedosto maakunnat.dom -nimelle ja sen jälkeen puukota sen sisältö
niin että jäljelle jää vain Suomen maakunnat.

Eli tässä vielä komennot .cfg-tiedostoon:

MINITOUR DURATION = 60
DOMESTIC FILENAME = maakunnat.dom

Ja tässä maakunnat.dom tiedoston sisältö:

Suomen maakunnat - Multipliers for Finnish Domestic Contests
Al = AL
Ek = EK
Ep = EP
Es = ES
Ke = KE
Kl = KL
Kp = KP
Kt = KT
Ku = KU
La = LA
Ph = PH
Pk = PK
Pm = PM
Po = PO
Pp = PP
Ps = PS
Sa = SA
Uu = UU
Va = VA

Jos joku tarvitsee esimerkin käyttämästäni TR4W:n kotimaankontestin
konfigurointitiedostosta (.cfg) ja maakunnat.dom -tiedoston, niin
laittakaa sähköpostia. Omakutsu toimii.

Jari OH6QU