[CCF] VL: [fin-ham] TR4W periodin vaihtuessa OH-kisassa ohje: ctrl-k

Göran Ingemar Backman sm5sic at gmail.com
Wed Apr 19 20:42:48 EDT 2017

Terve Jari

Olen muutama vuosi sitten törmannyt OH6QU-kutsuusi TR4W-ohjelman
yhteydessä. Sain silloin käsityksen, että harrastat TR4W-ohjelman
konffausta. Näin itsekin teen, sillä TR4W on peruskilpasoftani. Sitä ennen
DOS-aikaina käytin TR4W:n edeltäjää TRLog. Vuosien saatossa on minulle
kertynyt eri kisojen konffauksia CFG ja DOM-tiedostoina. Osan niistä olen
tehnyt itse. Viime viikonloppuna olin pakon edessä YUDX-kilvassa, jonka
säännöt olivat muuttuneet viime vuodesta. Huomasin asian vasta ekan kuson
kuittamisessa, jolloin ohjelma ei huolinutkaan YU-maan alueita, vaan vaati
juoksunumeroa. Piti keskeyttää kilpailu ja tehdä tarvittavat muutokset,
ennen kuin pääsin jatkamaan.

Olen jonkin aikaa harkinnut laittaa konfaukset jollekin sivustolle muiden
TR4W-käyttäjien hyödyksi ja iloksi. Hamssien ei silloin turhaan tarvitsisi
tehdä omia viritelmiä vaan keskittyä olennaiseen, nimittäin kilpailujen
workkimiseen. Samaan sivuun voisi myös kerätä eri tahoilta konffauksia ja
voisimme tehostaa toimintaa yhdistämällä voimia. Olisitko kiinnostunut
tälläisen sivun perustamisesta yhdessä? Sinun vahvuudet suomen kieli ja
TR4W-innostus, minun vahvuudet ruotsin kieli ja TR4W-into. Kohderyhmä
Pohjoismaan hamssit, kielet suomi ja ruotsi.

73 de OH1SIC / SM5SIC Göran

18. huhtikuuta 2017 klo 21.32 <oh6qu at netikka.fi> kirjoitti:

> [...]
> Kt = KT
> Ku = KU
> La = LA
> Ph = PH
> Pk = PK
> Pm = PM
> Po = PO
> Pp = PP
> Ps = PS
> Sa = SA
> Uu = UU
> Va = VA
>
> Jos joku tarvitsee esimerkin käyttämästäni TR4W:n kotimaankontestin
> konfigurointitiedostosta (.cfg) ja maakunnat.dom -tiedoston, niin laittakaa

>>> Ek = EK
>>> Ep = EP
>>> Es = ES
>>> Ke = KE