[CCF] Fwd: Tämä kiinnostaa ikävä kyllä joitain suomalaisiakin

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Sun Apr 23 14:04:07 EDT 2017

Ottaen huomioon, että mitä eroa oli 3-Jarin ja MW-Arin esittämissä näkemyksissä CQWW-säännöistä, niin ethän sinä nyt vain yritä sanoa kierrellen, että kunnianarvoisa CQ WW Contest Committee välittää piut paut itse laatimistaan säännöistä?

Jos näin ihan harrastepohjalta arvioin muita tulkintavaihtoehtoja, niin mieleen tulee myös sellainen loogisesti johdettavissa oleva ajatusketju, että se on ihan Korkeimman Kädessä, että pitääkö SOASBQRP:ssä äänittää.

-Jari