[CCF] Fwd: Tämä kiinnostaa ikävä kyllä joitain suomalaisiakin

Jari Jokiniemi oh3bu at luukku.com
Mon Apr 24 08:02:41 EDT 2017

Sinut on kuultu ja teoreettisella tasolla ymmärrettykin, mutta ei tule kuittausta.

Olen mielestäni kohtuullisen selvästi tuonut ilmi, että minua ei kiinnosta pätkän vertaa, että ratkeaako joku imaginäärinen tai mahdollisesti reaalinenkaan huippukisaajan välinen kiista sääntöihin laadituilla hienouksilla vaiko eikö.

Se että taviksia kyykytetään sanotuilla perusteella on minun maailmankatsomukseni mukaan täysin perseestä.

Vaikka taustalla olisi suorastaan rajattoman paljon hyvää tahtoa ja hienoja tavoitteita. Ehkä on, ehkä ei. Milläpä minä sitä arvioimaan.

Tämäkin asia oltaisiin voitu hoitaa, niin haluttaessa, tarjoamalla mahdollisuus, että jos sillä taviksella on antaa kusoistaan äänite, niin voi saada jonkun epäselvän pisteen tai kertoimen hyväkseen, joka muuten olisi automaagisella tarkistuksella mennyt bittien taivaaseen. Mutta kun ei haluttu.

-Jari