[CCF] Fwd: Tämä kiinnostaa ikävä kyllä joitain suomalaisiakin

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Mon Apr 24 10:26:24 EDT 2017

24. huhtikuuta 2017 klo 15.02 Jari Jokiniemi <oh3bu at luukku.com> kirjoitti:

> Sinut on kuultu ja teoreettisella tasolla ymmärrettykin, mutta ei tule
> kuittausta.

Kuitti.

Olen mielestäni kohtuullisen selvästi tuonut ilmi, että minua ei kiinnosta
> pätkän vertaa, että ratkeaako joku imaginäärinen tai mahdollisesti
> reaalinenkaan huippukisaajan välinen kiista sääntöihin laadituilla
> hienouksilla vaiko eikö.

Voisi kiinnostaa. Mutta kun ei kiinnosta.

Se että taviksia kyykytetään sanotuilla perusteella on minun
> maailmankatsomukseni mukaan täysin perseestä.

Kuka tavis menee kyykkyyn Espoon Niipperissä kun on päässyt EU top
kolmoseen?
Minä tiedän yjden mutta se ei ole tavis. Se on eräs wannabe-tavis.

> Tämäkin asia oltaisiin voitu hoitaa, niin haluttaessa, tarjoamalla
> mahdollisuus, että jos sillä taviksella on antaa kusoistaan äänite, niin
> voi saada jonkun epäselvän pisteen tai kertoimen hyväkseen, joka muuten
> olisi automaagisella tarkistuksella mennyt bittien taivaaseen. Mutta kun ei
> haluttu.

Äänen kun pystyy tallentamaan, sen tallentaa sitten saman tien koko
kilpailun ajalta.
Tarinamme epätaviksella on tiedolliset, taidolliset ja kaikki muutkin
resurssit sekä mahdollisuus tarjota tallenne koko kilpailun ajalta.
Mutta kun ei halunnut.

Voimme varmaankin päättää tämän tähän.
Jos haluamme.

-Jari