[CCF] CQ kilpailujen 500m ympyrän sääntö

Jukka Klemola jpklemola at gmail.com
Fri Jun 26 15:15:42 EDT 2020

Terve Timo

Aikanaan oli Extreme Category jonka tarkoitus oli juurikin mainitsemasi
toimintatapa.
Se ei ottanut tuulta alleen siihen aikaan,

Jos remote aktiviteetit nostavat päätään Contest Station 2020 orakelian
mukaisesti jossakin kohtaa 2020 lukua, sääntöjä päivitetään tarpeen mukaan.

Yhden aseman radiot, siis laatikot joissa on lähettimet tai/ja
vastaanottimet, sijaitsevat määritellyn 500m ympyrän sisällä ja antennit
ovat radiotaajuussiirtolinjojen päässä, pysyy vaatimuksessa remote
asemillakin.

Tarkoittaa että ContestOverIP tulee määritellyksi siten että
lyhytaaltotoiminta pitää tapahtua yhdestä paikasta, ja se paikka on
määritelty 500m ympyrä + antennit syöttöjohtoilla kiinnitettyinä.

73,
Jukka OH6LI

pe 26. kesäk. 2020 klo 17.08 Timo Klimoff (timo.klimoff at dnainternet.net)