[CCF] Kokemuksia 1/2-tuuman syöttöjohdosta pyörivässä mastossa?

Ville Lintervo villelintervo at hotmail.com
Sun May 10 02:59:01 EDT 2020

Moi,

Kurkkuletku ei kyllä mielestäni sovi liikkuvaan liitokseen ensinkään. Veikkaisin, että kääntyvän pätkän vahingoittuminen lasketaan pävissä, ei viikoissa. Mulla maston kyljessä kovavaippaisia 7/8 ja 1/2 tuuman koaksiaaleja ja ultraflex foamia. Kääntyvä pätkä maston alapäässä, n. 3 metriä ultraflexiä tai rg-213. Tosin mulla maston juurella relepurnukka, eli kääntyviä kaapeleita vain kolme + ohjaukset + sähköt.

Mietiskelin tässä niitä hyötyjä jotka katoavat jos pätkä vähähäviöistä notkeaa tuossa kääntyvänä pätkänä ?

73, Ville oh1jd