[CCF] Kokemuksia 1/2-tuuman syöttöjohdosta pyörivässä mastossa?

Jussi-Pekka Sampola jp.oh6rx at gmail.com
Sun May 10 06:26:46 EDT 2020

Moro,

komppaan Juhaa , tiukemmat mutkat kiinteiksi ja kääntyvä osa isolle
"pussille" joka pyörii maston ympärillä....
jos jollain on uudelle 1/2" koaksiaalille tarvetta, sellaista olisi vielä
tarjolla. Täysin uutta , ODM-tuote teleoperaattorille suunniteltu.
Ei häviä paljoa 7/8"lle.

yhteydenotot J-P -6RX / Esa -7WV

su 10. toukok. 2020 klo 17.51 Juha Rantanen (rantalaane at gmail.com)

Best Regards / Terveisin