[CCF] Onko CCF ja CCF-reflektori kuollut?

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Wed Nov 30 06:58:14 EST 2022

Heh
Kimi on tosiaan oikeassa. Hiljainen on kylätie.

Meikä nakutteli OH0Z:lta classiccia. Siinä pailuppeja pyöritellessä tuli
vastaan yksi (pieni) epäkohta josta mietin, että vois reflektrorilla
mainita vinkiksi.

Nimittäin välillä vastaaja tulee kantapäille, kun rele vielä vetää. Eli
koolaa liian nopeasti ja kutsun ekasta kirjaimesta ehtii saada vain
hännän, esim  e tai i tai t.
  Odottakaa siis ainakin puoli sekuntia ennen kuin laukaisette.

73 ja kiitos OH-kusoista.

Tomi OH6EI

PS Ei tule mieleen että OH:t olisivat sortuneet tähän mutta vinkkaan
silti.