[OZ-CONTEST] SV: [OZ-CONTEST] Sac regler - lad os få 160m med.

Peter Vestergaard jpvest@mail.tele.dk
Fri, 13 Dec 2002 17:33:27 +0100

Hej Sten, OZ5N
Tak for ordene, som jeg har noteret mig.
Jeg har tidligere foreslået 160m, og Finnerne vendte tommelfingeren nedad
for den ide.
Det kan godt undre mig, på baggrund af deres forslaget om qso'er imellem
skandinaver, de taler om at kunne mønster 2-300 flere qso'er på den konto,
men dem kunne jo ligeså godt hente på 160m!

Man kan anfægte forslaget om 160m med, at den almindelige 5 bånds
parcelhusinstallation + ditto 5 bånds station så ikke kan være med på alle
bånd.
Jeg foreslår 160m endnu engang med begrundelsen om flere qso'er.

Det har iøvrigt været foreslået af Leif, OZ1LO for adskillige år siden, men
også dengang afslået.
73 Peter OZ5WQ