[OZ-CONTEST] SAC SSB OZ8AE SOABLP

Fam. Christensen oz8ae@mail.tele.dk
Tue, 8 Oct 2002 18:41:44 +0200

Hej alle contestere.

Hermed resultatet fra Virum, SAC SSB, Single Opr. Multiband.

B=E5nd    QSO    Lande
80m    46        18
40m    71        20
20m    216     42
15m    143    23
10m    69        20

Ialt    544        123 der giver 154.734 points.

Ikke meget men var hyggeligt at v=E6re med. Fik endelig lavet mit =
headset, k=F8bt i Hadsten for 5 =E5r siden. Nu virker det og det er jo =
ganske behageligt at bruge i stedet for en h=E5ndmikrofon.
Rig: IC-746 max 100 watt, TH3-MK4 11 meter oppe, 43 meter vertical LOOP, =
L-antenne til 80 meter med h=E6vet f=F8depunkt og afstemte radialer.

Her min liste over de stationer jeg h=F8rte i testen;

OZ1DD  OZ1HXQ  OZ1KKH  OZ1KZX  OZ1NOK
OZ2TF
OZ3W
OZ4MD  OZ4O  OZ4PAX
OZ5BAL  OZ5E  OZ5ESB  OZ5EV  OZ5N
OZ8JYL
OY9JD

H=E5ber at h=F8re nogle af deres indl=E6g fra testen. - Synes ikke condx =
var s=E5 gode i denne weekend som de var i CW afdelingen. Til geng=E6ld =
var der ikke s=E5 megen QRN p=E5 40 meter som jeg oplevede det forrige =
weekend i CW delen fra OZ5WQ.

73 til alle og p=E5 forh=E5bentligt genh=F8r i CQ WW SSB sidst i denne =
m=E5ned.

    J=F8rgen OZ8AE

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/alternative
  text/html
---