[OZ-CONTEST] Uha...Overraskende nedjustering.

Thomas oz1jte at mail.dk
Thu Dec 18 10:56:37 EST 2003

Hej alle...

Har netop fået OZ og ser at contest resultaterne fra SAC CW 2002 er med under Contestmanager.

Jeg husker denne contest som en af de få hvori jeg forsøgte at gøre en nogenlunde indsats, så jeg glædede mig selvfølgelig til at se resultatet efter det havde været igennem det kritiske øje hos contestmanagern.

Jeg må sige at min overraskelse var temmelig stor da jeg så mit resultat, da jeg ikke kunne genkende meget fra den oprindelige claimed score, så nu sidder jeg jo og tygger lidt på hvad hulen som er gået galt.
Nu er det jo efterhånden et stykke tid siden det gik løs, men jeg husker da at jeg brugte CT log med tilrettelse af div. point og udskrift i cabrillo format.

Så ikke meget manuelt arbejde, og derved risikoen for fejl vel temmelig lille da der var hentet ny .CTY fil osv..

Men alligevel blev mit resultat som jeg selv opgjorde til 1006 valide QSO'er til 863, og min samlet point score reduceret med temmelig meget da mine 173 multiplier blev reduceret til 148.

Så er det man sidder tilbage med en følelse af at noget gik vist galt.
Jeg har for sjov kikket lidt på div. kaldesignaler og sammenlignet claimed score med det endelige resultat, og ikke fundet nogen større afvigelser på dem jeg lige lavede en check på.

Lidt underligt at sidde med tanken om at hver 10'ende qso man kørte blev kasseret af contestmanageren.......
Nååå...Men jeg er da fortrøstningsfuld og håber på at det går bedre næste gang....

Thomas / OZ1JTE.

.