[OZ-CONTEST] Oz4o IOTA test.

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Tue Jul 29 23:28:33 EDT 2003

Hej Alle.

Forholdene var ikke de bedste, og med lidt ekstra lokal QRN her. Ved
1450z tiden steg QRN niveau til over S9. Et kig ud af vinduet viste, at regnen
stod ned i stænger. Af med hovedsæt, og kunne så også høre tordenen, så
den næste times tid var antennestik ude, og test måtte være test.
Ellers forløb testen nogenlunde, dog uden de helt store QSO-rates.

Tak for QSO til OZ8AE, 6TL, 5RM, 1AA, 5KU 7YL og 4RT.

Jeg kom desværre til at overskride 12 timers reglen, så log blev en
24 timers log. Måtte sove noget af natten, og fik kun kørt 1,5 timer søndag
formiddag, da jeg skulle på arbejde søndag eftermiddag.

Mit resultat blev:

 OZ4O
Score   :       518.616
Single-Op All Band High CW
24-hours
Band                   10m   15m   20m   40m   80m  Total
    Valid QSOs:    43     137    198     65     181    624

        Multipliers:     7       31       34     19       35    126

             Points:   201     999  1134   531  1251   4116

Jeg havde taget højde for DP1POL, som OZ0J skrev om. Men
D88S, 15m, snød mig, da programmet ville have ham i Korea
istedet for AN010, hvor han sendte fra. Vi høres i andre tester.

73 de Oz4o/Ole