[OZ-CONTEST] uønskede e-mails

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Thu Mar 27 06:55:26 EST 2003

Jeg kan kun tilslutte mig Steens anbefaling af et spam filter.

Jeg har investeret i McAfee Spam Killer til USD 40. Download filen fylder 4
MB, så det er en større sag. Jeg har mulighed for at sende en e-mail retur,
som om min mail adresse ikke findes. Og det brugte jeg så en rum tid på i en
måneds tid. Men det gav ikke færre antal e-mails - tværtimod.

I Penge og Privatøkonomi har jeg set, at de anbefaler MailWasher fra
www.mailwasher.net. Der er ca. 1,6 MB at downloade og programmet er
freeware.

Til Peter kan man måske overveje, om man i stedet skulle købe et domænenavn
til SAC Contesterne og så skifte e-mail adresse hvert år. Det kunne fx være
saccontest.com og mailadressen kunne så være 2003 at saccontest.com,
2004 at saccontest.com osv. Når næste contest annonceres, kunne den gamle
e-mail adresse så samtidig nedlægges.

Det koster i dag ikke ret meget at købe og drive et posthotel, så den udgift
kunne de 4 organisationer i DK, N, S og SF vel nok overkomme.

73 OZ0J, Jørgen