[OZ-CONTEST] WPX SSB 2003 - OZ0J

OZ0J - Joergen contest at roemming.dk
Sun Mar 30 22:13:49 EST 2003

Hermed mit bidrag til denne contest.

De gode nyheder:

Det blev til i alt 17 nye lande.

De dårlige nyheder:

Forholdene på 10 – 20 M er ikke værd at kommentere. De var vist lidt bedre
end HF FD 2002, men ikke meget.

QSO’er på 40 - 160 M var ikke muligt. Her var bedste QSO på 160 M en med det
lokale alarmanlæg kl. 02.00 dansk tid, og så var det slut.

Antennen på 7 MHz er der ikke, og 80 M dipolen kan tunes til 40M, men det
bliver så uden PA-trin.

Øvrige fakta:

Band 	QSOs 	QSO points	Prefixes	Score:
20m:	 206	618	 155
15m:	  73	219	  50
10m:	  37	111	  30
Totals: 	 316	948	 235

Total: 222.780

Station: Yaesu FT-1000MP Mark-V
Antenne: 3 el beam samt forsøg med diverse dipoler
PA-trin: ETO 91B, output 1000 watt
MFJ-434 voice keyer (dejligt i denne weekend)

Logprogram: Writelog version 10.32

Jeg kørte OZ1ACB, OZ4O, OZ8AE og OZ5EV. Jeg hørte desuden OZ1JTE og OZ3ABU.

Tak til OZ5BAL for lån af QTH.

Vy 73 de OZ0J, Jørgen

På genhør i ARI contesten.